Mijn winkelmandje

0 Flessen Leeg

Bekijk winkelmandje Afrekenen
U heeft geen producten in uw winkelmandje
  •  

    Voor 12u besteld, morgen in huis (alleen op werkdagen)

  •  

    Gratis verzending v.a. € 75,-, anders € 5,95

  •  

    Veilig betalen

  •  

    Per fles bestellen

Veelgestelde vragen

 

Hoe bestel ik wijn via RodeenWitteWijn.nl ?
- U kiest uw wijnen in de RodeenWitteWijn.nl door op ‘voeg toe en bestel’ te klikken.
- Uw bestelling wordt in het Winkelmandje geplaatst.
- Heeft u al uw wijnen gekozen en bent u klaar om het bestelproces af te ronden? Klik dan op de Winkelwagen bovenin. In Winkelmandje krijgt u eerst een overzicht van alle gekozen wijnen. U kunt hier eventueel aantallen wijzigen, keuzes verwijderen en de totaalprijs controleren.
- Klik vervolgens op ‘Afrekenen’.  U kiest ook hoe u wilt betalen, met iDeal, Paypal,paysafecard, mister cash of creditcard (Maestro, Mastercard, Visa). De bestelling kunt u nogmaals controleren.
- Kloppen alle gegevens en bent u klaar om uw aankoop af te ronden? Klik dan op ‘Plaats uw bestelling’.
- Uw bestelling is geplaatst. U ontvangt per mail een bevestiging van de bestelling, waarin u deze nogmaals kunt controleren. Alle prijzen op de site zijn inclusief BTW.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Als u doordeweeks voor 12.00 uur bestelt, heeft u uw bestelling binnen 2 werkdagen in huis. Bestelt u doordeweeks na 12.00 uur of bestelt u in het weekend, dan heeft u uw bestelling binnen 3 werkdagen in huis*.
Mocht een artikel niet meer leverbaar zijn dan ontvangt u hierover zo spoedig mogelijk bericht. U ontvangt het reeds betaalde bedrag terug.
*Uitgezonderd feestdagen en slechte weersomstandigheden.

Wat zijn de verzendkosten?
Bij bestellingen van € 75,- en meer betaalt u geen verzendkosten. Bij bestellingen van minder dan € 75,- betaalt u € 5,95 verzendkosten.

Kan ik mijn bestelling afhalen ?
Zeker kan dat en u hoeft dan ook geen verzendkosten te betalen.  Het afhaaladres is :
Bacchus Wijnimport, Norlingerweg 1, 9321 VG Peize

Hoe voorkomen jullie beschadiging van de flessen tijdens de verzending?
Uw bestelling wordt afgehaald door onze transporteur Post.nl of A7 Logistics deze zorgen er voor dat alle producten die verzonden worden zorgvuldig en voldoende verpakt zijn, zodat het risico op beschadiging van de producten tijdens de verzending tot een minimum wordt beperkt.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Uw bestelling wordt thuisbezorgd door Post NL. Bent u niet in de gelegenheid om de bestelling aan te nemen, dan wordt uw pakket een tweede keer aangeboden. Daarna wordt u verzocht om uw bestelling af te halen bij het aangegeven Post NL afhaalpunt. Het pakket blijft drie weken beschikbaar en gaat daarna retour naar de afzender.

Ik heb net wijn besteld via RodeenWitteWijn.nl, kan ik nog iets toevoegen?
Het is niet mogelijk iets toe te voegen aan een afgeronde bestelling. U kunt een nieuwe bestelling plaatsen. Indien mogelijk, versturen we alle bestellingen in 1 keer.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is ontvangen?
Als u via RodeenWitteWijn.nl heeft besteld, ontvangt u direct een orderbevestiging per e-mail. Is dat niet het geval? Controleer dan het opgegeven e-mailadres en neem contact op met onze klantenservice via info@rodeenwittewijn.nl of via +31 50 318 58 75 (maandag-vrijdag 09.00-17.00 uur).

Hoe kan ik betalen?
Bij RodeenWitteWijn.nl kunt u vooraf betalen via iDeal, Paypal,paysafecard, mister cash of creditcard (Maestro, Mastercard, Visa).
- Via iDeal kunt u veilig uw online aankopen betalen. Dit gebeurt op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u wilt betalen, klikt u bij de keuze voor de betaalmethoden op het iDeal logo. Na de keuze van uw eigen bank wordt u direct doorgelinkt naar het inlogscherm van uw eigen bank. Daar betaalt u op de vertrouwde manier. Voor meer informatie over deze betaalwijze: www.ideal.nl
- Via Paypal kunt u snel en gemakkelijk online geld overmaken. Bij de betaling klikt u op het Paypal logo. Vervolgens wordt u gevraagd om in te loggen op uw rekening en de betaling te bevestigen. Voor meer informatie over betalen via Paypal: www.paypal.com
- Via Paysafecard, paysafecard is wereldwijd de marktleider op het gebied van online prepaidbetaalmiddelen. U betaalt ermee bij duizenden webwinkels uit de meest verschillende categorieën, zonder bank- of creditcardgegegevens. www.paysafecard.com
- Mister Cash maakt gebruik van een fysieke kaart die gekoppeld is aan tegoed op een Belgische bankrekening. De kaart kan zowel on- als offline worden gebruikt om mee te betalen. Betalingen via Mister Cash zijn gegarandeerd en direct bevestigd. Daarom is het uitermate geschikt voor je webwinkel. Mister Cash is dé betaalmethode voor Belgische consumenten. Met meer dan 1 miljard betalingen per jaar, is Mister Cash verreweg de populairste manier van betalen in België. www.mistercash.org

Betaalt u uw online aankoop met een CreditCard, selecteer dan de juiste CreditCard maatschappij. Er wordt een beveiligde (SSL) verbinding gemaakt met het platform Multisafepay. Vul uw creditcardnummer, de vervaldatum het de CVC code in. Als de betaling voltooid is, ontvangt u een melding dat de betaling succesvol verlopen is.

Mijn bestelling klopt niet. En nu?
Hoe zorgvuldig RodeenWitteWijn.nl en haar partners ook te werk gaan, er kan wel eens iets mis gaan. Controleer bij ontvangst altijd of u de juiste producten hebt ontvangen. Hebt u per ongeluk andere wijn ontvangen of mist u een deel van uw bestelling? Neem u dan contact op met onze klantenservice via info@rodeenwittewijn.nl of via +31 50 318 58 75 (maandag-vrijdag 09.00-17.00 uur).

Hoe kan ik (een deel van) mijn bestelling retourneren?
Neemt u contact met ons op dan zorgen we dat het correct en op maat afgehandeld wordt.
Als uw bestelling bezorgd is, heeft u 14 dagen de tijd om de artikelen zonder opgaaf van redenen te ruilen of te retourneren.
Na deze periode kan de koop niet meer ontbonden worden en wordt deze definitief.

Bij ruilen en retourneren dient u aan de volgende voorwaarden te voldoen:
- U kunt uitsluitend artikelen ruilen en retourneren die gekocht zijn via RodeenWitteWijn.nl.
- Het artikel dient onbeschadigd en in de originele verpakking retour te worden gegeven.

Waarom moet ik allerlei persoonsgegevens invullen?
Uw e-mailadres hebben wij nodig om u een orderbevestiging te kunnen sturen. Uw adres geven wij door aan onze transporteur, die het doorgeeft aan Post NL om de bestelling bij u thuis te kunnen bezorgen. RodeenWitteWijn.nl zal uw gegevens nooit aan derden doorgeven, verkopen of verhuren of op een andere manier kenbaar maken, mits die partij onderdeel is van het bestelproces.

Ik heb mijn bestelling net ontvangen en nu geeft RodeenWitteWijn.nl korting. Krijg ik het verschil terug?
Voor een bestelling geldt altijd de prijs en de actie die op het moment van bestelling wordt vermeld. Een ondernemer is volgens de Nederlandse wet vrij om zijn producten af te prijzen. U bepaalt als consument zelf wanneer u tot aankoop overgaat. U heeft geen recht op teruggave van het prijsverschil als korte tijd later een eerder aangeschaft product afgeprijsd is.

Klantenservice
Heeft u vragen over onze producten, service of uw bestelling?
Neem contact met ons op via:
Tel: +31 50 318 58 75 (ma-vr: 9.00-17.00 uur)
Of stuur een bericht naar
info@rodeenwittewijn.nl

Aanbiedingen in uw mailbox?

Schrijf u in en ontvang exclusieve aanbiedingen